Klantenservice

Mocht u op- of aanmerkingen hebben met betrekking op onze website, onze service of heeft u een tip, deze zijn van harte welkom, u kunt ons hiervan op de hoogte brengen door middel van een mail naar info@vivadeco.nl

Klachten
Bij Viva Deco hebben wij klantvriendelijkeheid hoog in het vandaal. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over uw bestelling of over onze service dan vernemen wij dat graag van u.
Het in behandeling nemen van een klacht hebben wij graag een duidelijke beschrijving van de klacht en indien mogelijk ondersteunt met foto's, deze kunt u doorsturen naar info@vivadeco.nl, u krijgt van ons binnen 14 dagen een ontvangstbevestiging met daarin een termijn waarbinnen wij de klacht verwachten af te handelen.

Bezorgen    
Wilt uw bestelde meubels laten bezorgen dat is mogelijk. De bestellingen worden door ons zelf of door een extern bedrijf bij u geleverd.
Indien wij zelf het transport doen zullen wij via de mail met u een afspraak maken voor het bezorgen van uw meubels. Indien het transportbedrijf de meubels gaat bezorgen bij u zullen zij contact met u opnemen.
​Bezorgkosten zijn afhankelijk van uw bestelling en van de kilometers.
Uw bestelling wordt binnen 3 weken, na ontvangst betaling, bij u thuis geleverd.

Betaling
De betaling die u bij ons doet loopt via het bedrijf mollie, deze zijn PCI DDS gecertificeerd. Dit geeft het niveau aan waarop mollie de veilligheid van de transacties voor klanten en consumenten hebben geregeld.

 
Afbeelding
Viva Deco  |  info@vivadeco.nl  |  KvK Rotterdam 24349211  |  BTW 1332.87.300.B01